بهزاد محمدی:

پتروشیمی اقتصاد غرب کشور را متحول می‌کند

معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی گفت: ساخت طرح GTPP در منطقه اسلام‌آباد غرب که عملیات اجرایی آن به‌زودی آغاز می‌شود، به تحول در اقتصاد، صنعت و اشتغال غرب کشور منجر خواهد شد.

بهزاد محمدی امروز (چهارشنبه، سوم اردیبهشت‌ماه) در نخستین نشست هیئت مدیره شرکت صنایع پتروشیمی اسلام‌آباد غرب که با حضور مدیران ارشد شرکت ملی صنایع پتروشیمی برگزار شد با تأکید بر اهمیت این طرح اظهار کرد: توسعه دانش‌فنی سه‌گانه تولید پلیمر از گاز طبیعی در طرح GTPP اسلام‌آباد غرب، دستاوردی ارزشمند است و عملیات اجرایی این طرح به‌زودی با استفاده از دانش‌فنی شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی آغاز خواهد شد.

وی افزود: این طرح که طرحی ویژه در صنعت پتروشیمی به شمار می‌رود با بهره‌گیری از دانش ایرانی از سوی شرکت ملی صنایع پتروشیمی به‌عنوان سازمانی توسعه‌ای احداث خواهد شد و خوشبختانه تمام زیرساخت‌ها برای اجرایی شدن این طرح آماده است.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با اشاره به اشتغال‌زایی این طرح و نیز فراهم شدن زمینه برای تکمیل زنجیره ارزش و  توسعه صنایع پایین‌دستی تصریح کرد: با همکاری و تعامل بخش‌های مختلف در دولت و همچنین استانداری کرمانشاه، گام موثری در ایجاد رونق در این استان و استان‌های همجوار برداشته خواهد شد.