مصرف روزانه ۸۰۰ هزار مترمکعب سوخت سی ان جی

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کرمانشاه با اشاره به استقبال شهروندان به استفاده از سوخت پاک و ارزان سی. ان. جی، گفت : روزانه ۸۰۰ هزار مترمکعب سوخت سی ان جی در این استان توسط خودرو‌های گازسوز و دوگانه سوز مصرف می‌شود.

پیمان بهرامی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کرمانشاه گفت : طی یک‌سال گذشته در این استان، بیش از ۲۹۰ میلیون و ۵۹۷ هزار مترمکعب سوخت سی. ان. جی مصرف شده است.

وی تصریح کرد: در همین بازه زمانی و با مصرف مقدار مذکور سوخت سی. ان. جی، حدود ۲۹۱ میلیون لیتر در مصرف بنزین در منطقه کرمانشاه صرفه‌جویی شده است

 به گفته مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کرمانشاه، روزانه ۸۰۰ هزار مترمکعب سوخت سی. ان. جی در این استان توسط خودرو‌های گازسوز و دوگانه سوز مصرف می‌شود.

وی مجموع جایگاه‌های عرضه سوخت سی. ان. جی را در استان ۷۸ باب اعلام و تصریح کرد: از این تعداد ۳۵ باب جایگاه سی. ان. جی به‌صورت تک‌منظوره در این منطقه فعال است.

بهرامی تصریح کرد: با اجرای طرح رایگان دوگانه‌سوز کردن خودرو‌های عمومی از آغاز این طرح در کرمانشاه تاکنون، ۱۱ هزار دستگاه خودرو عمومی در حوزه عملیاتی این منطقه گازسوز شده‌اند که این آمار نشان از استقبال شهروندان به استفاده از سوخت پاک و ارزان سی. ان. جی دارد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه