توزیع انواع فرآورده‌های نفتی در منطقه تربت‌حیدریه ۱۱ درصد افزایش یافت

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت‌حیدریه گفت: پارسال بیش از ۹۰۲ میلیون لیتر انواع فرآورده‌های نفتی در منطقه تربت‌حیدریه توزیع شد که این میزان افزایش ۱۱ درصدی نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱ دارد.

جواد بلندی گفت: بر این اساس پارسال مصرف بنزین با ۱۲ درصد افزایش به بیش از ۳۷۳ میلیون لیتر، مصرف نفت گاز با ۱۱ درصد افزایش به بیش از ۵۲۰ میلیون لیتر و مصرف نفت کوره با ۴۳ درصد افزایش به حدود ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر رسید.

وی بیان کرد: همچنین مصرف نفت سفید با ۴۰ درصد کاهش به حدود ۶ میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر و گازمایع با ۲۴ درصد کاهش به کمتر از ۱۰ هزار و ۳۰۰ تن رسید.

مدیر شرکت نفت منطقه تربت‌حیدریه همچنین گفت: در تعطیلات نوروز امسال نیز با وجود افزایش هفت درصدی مصرف بنزین، شاهد توزیع بی‌وقفه سوخت و ارایه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی و زایران حضرت ثامن‌الحجج (ع) بودیم.

وی ادامه داد: در راستای تکریم ارباب رجوع و تحقق مسوولیت اجتماعی، تیم‌های کنترلی و ‌نظارتی‌ منطقه و ستاد شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در قالب گلگشت نوروزی از ۱۵ اسفند پارسال فعال و به‌صورت مستمر فعالیت مجاری عرضه سوخت را مورد بررسی قرار داده و این روند تا پایان تعطیلات عید سعید فطر ادامه داشت.

بلندی افزود: انبار این منطقه نفتی در نوروز امسال از بیش از ۴۲ میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر انواع فرآورده به حوزه عملیاتی منطقه تربت‌حیدریه، خراسان جنوبی و زاهدان ارسال و سهم حوزه عملیاتی منطقه تربت‌حیدریه از این میزان، نزدیک به ۳۰ میلیون لیتر بود.

وی همچنین گفت: در این مدت بیش از هشت میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر فراورده نفتی به خراسان جنوبی و بیش از چهار میلیون لیتر به زاهدان ارسال شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد