انتقال ۳۳هزار و ۱۲۴تن انواع فراورده‌های نفتی از محور‌های لرستان

معاون اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان گفت: بیشترین بار جابه‌جاشده با ناوگان حمل‌ونقل عمومی این استان برای انتقال ۳۳هزار و ۱۲۴تن فراورده‌های نفتی است.

رضا عبدی با اعلام جابه‌جایی ۱۴۸ هزار و ۲۶۷ تن کالا در محور‌های لرستان بیان کرد: ۳۸ شرکت حمل‌ونقل خرم‌آباد ۵۳ هزار و ۷۱۶ تن کالا را از ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ جابه‌جا کرده‌است.

او با اشاره به جابه‌جایی ۲۸ هزار و ۲۱۹ تن کالا در ۲۸ شرکت حمل‌و‌نقل بروجرد، اضافه کرد: ۲۱ هزار و ۶۹۱ تن کالا در ۱۲ شرکت حمل‌ونقل دورود جابه‌جا شده‌است.

 معاون اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان یادآور شد: ۱۸ هزار و ۱۳۱ تن کالا با ۲۷ شرکت حمل‌ونقل الیگودرز، ۱۷ هزار و ۳۶۴ تن با هفت شرکت حمل‌ونقل ازنا و ۳ هزار و ۴۱۷ کیلوگرم تن با ۱۳ شرکت حمل‌ونقل کوهدشت جابه‌جا شده‌است.

عبدی با بیان جابه‌جایی هزار و ۲۱۶ تن کالا در دلفان از ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۷ فروردین ۱۴۰۳، اعلام کرد: ۳ هزار و ۳۵۸ تن کالا در پلدختر، ۷۲۶ تن در سلسله و ۶۷ تن در کالا در رومشکان جابه‌جا شده‌است.

او خاطرنشان کرد: ۳۳ هزار و ۱۲۴ تن انواع فراورده‌های نفتی، ۱۸ هزار و ۲۵۵ تن پلی‌اتلین و ۹ هزار و ۳۸۲ تن سیمان بیشترین بار جابه‌جاشده با ناوگان حمل‌ونقل عمومی لرستان از ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ را به خود اختصاص داده‌است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد