اعلام نتایج آزمون استخدامی پالایشگاه نفت بندرعباس

معاون توسعه سرمایه انسانی شرکت پالایش نفت بندرعباس گفت: نتایج نهایی و اسامی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی شرکت پالایش نفت بندرعباس تا پایان اردیبهشت 1403 اعلام می شود.
- اخبار استانها -

به گزارش تجارت نفت به نقل از خبرگزاری تسنیم از بندرعباس؛ عباس جهاندیده معاون توسعه سرمایه انسانی شرکت پالایش نفت بندرعباس اظهار داشت: این شرکت با توجه به طرح های توسعه پالایشگاه و بویژه طرح ملی ارتقای کیفیت فرآورده های سنگین و نیروی انسانی مورد نیاز، با هدف ایجاد اشتغال پایدار و با اولویت نیروهای بومی در سال گذشته دو مرحله آزمون برگزار کرد.

وی گفت: با توجه به پایان انجام مصاحبه های داوطلبین ، اسامی پذیرفته شدگان در آزمون استخدامی این شرکت تا پایان اردیبهشت اعلام می شود.

جهاندیده در رابطه با دلایل تاخیر در اعلام نتایج نهایی افزود: تعداد بالای داوطلبین استخدامی و گروه های شغلی و انجام مصاحبه های فنی و تخصصی برای گروه ها و نهایتا جمع بندی و همچنین تغییرات مدیریتی که در انتهای سال گذشته در شرکت پالایش نفت بندرعباس انجام شد از عمده دلایل تاخیر در اعلام نتایج بود. 

وی ضمن تشکر از همکاران برگزارکننده آزمون بیان داشت: بررسی و جمع بندی نمرات نهایی داوطلبانی که موفق به کسب حد نصاب نمره شده اند به پایان رسیده است و پس از تایید نهایی در کمیته منابع انسانی شرکت، تا پایان اردیبهشت ماه اسامی پذیرفته شدگان اعلام می شود.