اردوی راهیان نور و پیشرفت اساتید بسیجی استان بوشهر تا پایان سال ادامه دارد

جانشین سازمان بسیج اساتید استان بوشهر با اشاره به برگزاری اردوی راهیان نور و پیشرفت اساتید بسیجی استان گفت: در این اردوی 3 روزه شرکت‌کنندگان از مناطق جنگی اروندکنار، شلمچه، علقمه، ذوالفقاری و پالایشگاه نفت آبادان بازدید کردند.
- اخبار استانها -

به گزارش تجارت نفت به نقل از خبرگزاری تسنیم از بوشهر عادل جوکار ظهر امروز در نشست با خبرنگاران از اعزام اساتید بسیجی استان بوشهر به اردوی راهیان نور و پیشرفت خبر داد و افزود: اساتید بسیجی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان بوشهر از مناطق جنگی جنوب کشور و پالایشگاه نفت آبادان در قالب اردوی راهیان نور و پیشرفت بازدید کردند.

جانشین سازمان بسیج اساتید استان بوشهر مدت این اردو را 3 روز اعلام و بیان کرد: این اردو به مدت سه روز با هدف آشنایی اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان بوشهر با رشادت‌ها و فداکاری‌های رزمندگان 8 سال دفاع مقدس و نیز دستاورد و پیشرفت‌های علمی انقلاب اسلامی انجام شد.

وی نقش اساتید دانشگاه درخصوص آشنایی جوانان با دستاوردهای انقلاب را بسیار پراهمیت دانست و گفت: در این اردوی سه روزه اساتید دانشگاه‌های استان بوشهر از مناطق جنگی اروندکنار، شلمچه، علقمه، ذوالفقاری و پالایشگاه نفت آبادان بازدید کردند.

سرهنگ جوکار با بیان اینکه تا پایان سال جاری اعزام اساتید به مناطق جنگی جنوب ادامه دارد، افزود: از همه اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان با هر دیدگاه و سلایق سیاسی برای شرکت در این اردو دعوت می‌شود.