اجرای طرح بازدید و نظارت بر سوخت رسانی نوروزی در یزد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه یزد گفت: طرح بازدید و نظارت بر سوخت رسانی نوروزی با شعار «سوخت، تلاش و آبادانی» در این شرکت اجرا شد.

سید باقر نورالدینی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه یزد گفت: این طرح با هدف تامین و نظارت بر سوخت رسانی مطلوب و پایدار در پایان سال و آمادگی برای استقبال از مسافران نوروزی انجام شد.

او افزود: در این طرح، تیم‌های نظارتی به مراکز عرضه سوخت در سطح استان مراجعه و نسبت به بازدید و تکمیل چک لیست‌های ارزیابی در جایگاه‌ها اقدام کردند.

نورالدینی اظهار داشت: طرح نظارت بر سوخت رسانی نوروزی از جمله طرح‌های روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با شعار «سوخت، تلاش و آبادانی» است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه یزد تأکید کرد که تلاش شبانه روزی و بی وقفه کارکنان این در راستای ماموریت سازمانی شرکت، تامین، نگهداشت و توزیع سوخت در تمام ایام سال مثال زدنی است، اما در ایام تعطیلات این تلاش مضاعف است.

نورالدینی خاطرنشان ساخت: شهروندان و مسافران نوروزی در صورت مشاهده هرگونه تخلف در جایگاه‌ها می‌توانند برای پیگیری و ثبت گزارش خود با مرکز پاسخگویی این شرکت به شماره ۰۹۶۲۷ تماس حاصل کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد