آماده‌باش ۱۶۲ جایگاه سوخت برای تامین سوخت مسافران

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه از آماده‌باش ۱۶۲ جایگاه سوخت برای تامین سوخت مسافران در ایام نوروز خبر داد.

پیمان بهرامی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه با اشاره به آمادگی کامل جایگاه‌های سوخت سراسر استان برای ایام نوروز، گفت : ۱۶۲ جایگاه شامل ۱۲۷ جایگاه سوخت مایع و ۳۵ جایگاه تک منظوره CNG در سطح استان داریم که برای این ایام در آمادگی کامل هستند.

وی از فعالیت ۱۰ اکیپ شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه برای نظارت بر فعالیت جایگاه‌ها در ایام نوروز خبر داد و افزود: گشت‌های مشترکی با سایر دستگاه‌ها داریم.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه با بیان اینکه تشدید نظارت بر جایگاه‌ها از نیمه اسفند آغاز شده و تا ۱۵ فروردین ادامه دارد، خاطرنشان کرد: با هرگونه تخلف برخورد خواهد شد و به جایگاه‌ها اعلام شده در صورتی که نواقصی دارند هرچه زودتر نسبت به مرتفع کردن آن اقدام کنند.

بهرامی با تاکید بر اینکه هیچ مشکلی برای تامین سوخت مورد نیاز مردم و مسافرین در ایام نوروز وجود ندارد، از تامین کافی و به اندازه انواع سوخت مورد نیاز خودرو‌ها خبر داد.

وی میزان مصرف بنزین در سطح منطقه کرمانشاه در نوروز سال گذشته (۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین) را ۴۴ میلیون و ۴۰۰ هزار لیتر اعلام کرد و افزود: احتمال افزایش این میزان مصرف برای نوروز امسال وجود دارد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه