آغاز نظارت و بازرسی نوروزی بر عرضه سوخت جایگاه‌های غرب مازندران

مدیرعامل شرکت توزیع فرآورده‌های نفتی منطقه چالوس گفت: تیم‌‌های بازرسی نوروزی در جایگاه‌های عرضه سوخت مستقر شدند و تا 15 فروردین نظارت بر سوخت‌رسانی در منطقه غرب استان دارند.
- اخبار استانها -

تورج امانی مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه غرب مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در نوشهر اظهار داشت: در راستای ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی 60 جایگاه عرضه بنزین در غرب مازندران پایش شد.

وی افزود: در آستانه آغاز تعطیلات سال نو تیم‌های نظارتی مستقر شدند و همه ساله غرب مازندران در ایام نوروز پذیرای مسافران و گردشگران زیادی می‌شود و این منطقه هر ساله از پر ترددترین نقاط کشور در ایام تعطیلات به ویژه نوروز است.

مدیرعامل شرکت توزیع فرآورده‌های نفتی مازندران - منطقه چالوس ادامه داد: جهت پایش جایگاه‌های عرضه سوخت در راستای ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی کارشناسان در راستای کنترل کیفی و کمی به 60 جایگاه عرضه سوخت در غرب مازندران اعزام می‌شوند. صد در صد جایگاه‌های  سوخت غرب مازندران گواهینامه استاندارد دارند و 50 نازل سی ان جی و 1200 نازل بنزین آماده سوخت‌رسانی به مردم و مسافرین در ایام نوروز هستند.

وی گفت: کارشناسان ما نحوه خدمات را پایش می‌کنند تا بتوانیم رضایت مردم را جلب کنیم. استفاده از کارت سوخت شخصی توسط مالکین خودرو بسیار مهم است تا خدای نکرده دچار چالش نشوند، هرچند در جایگاه‌های عرضه سوخت، کارت‌های اضطراری نیز برای شرایط اضطراری وجود دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع فرآورده‌های نفتی مازندران - منطقه چالوس افزود: انتظار می‌رود صرفه‌جویی در مصرف بنزین که  به عنوان سرمایه ملی است مورد توجه مسافران و گردشگران و مردم قرار گیرد.